فهرست بستن

در حال حاضر سامانه سازندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به آدرس https://sazandegan.tceo.ir ، خدمات زیر را به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و مالکان ارائه می نماید:

ثبت درخواست سازنده (ویژه مالک یا متقاضی)

برای ثبت درخواست سازنده پس از ورود به سامانه سازندگان به آدرس https://sazandegan.tceo.ir بر روی دکمه ثبت درخواست سازنده کلیک می کنیم. سپس فرم ثبت درخواست سازنده ظاهر می شود که در این فرم اطلاعات درخواستی نمایش داده می شود. در این فرم باید اطلاعات متقاضی، اطلاعات مالک، اطلاعات پروژه و مهندسان ناظران را وارد نماییم. پس از تکمیل اطلاعات دکمه ثبت و ارسال اطلاعات را می زنیم. سپس سامانه به شما یک کد رهگیری اختصاص می دهد.

راهنمای تصویری ثبت درخواست سازنده توسط مالک یا متقاضی

انتخاب سرپرست کارگاه (ویژه مهندس مجری یا سازنده)

برای انتخاب سرپرست کارگاه پس از ورود به سامانه سازندگان به آدرس https://sazandegan.tceo.ir ، در قسمت پروژه های در حال اجرا پروژه مورد نظر را انتخاب می کنیم و بر روی منوی پروژه کلیک می کنیم. در این منو با کلیک کردن بر روی گزینه انتخاب سرپرست کارگاه ، سرپرست کارگاه مورد نظر خود را انتخاب می نماییم. هر سرپرست کارگاه می تواند تنها در یک پروژه فعالیت نماید. اعضای شرکت های حقوقی به استثنای شرکت سازنده پروژه امکان فعالیت به عنوان سرپرست کارگاه را ندارد که این مورد توسط سیستم کنترل می شود.

راهنمای تصویری انتخاب سرپرست کارگاه توسط مهندس مجری یا سازنده

انتخاب مهندس مجری یا سازنده (ویژه مالک یا متقاضی)

مالک یا متقاضی پروژه برای انتخاب مهندس مجری یا سازنده پس از ورود به سامانه سازندگان به آدرس https://sazandegan.tceo.ir ، نام کاربری و کلمه عبور را که از طریق پیامک به شماره همراه او ارسال شده است را وارد می کند. سپس بر روی پروژه های در حال ثبت کلیک می کنیم. پروژه مورد نظر راانتخاب و از طریق منوی پروژه بر روی گزینه انتخاب سازنده کلیک می کنیم. سپس سازنده مورد نظر خود را با کد ملی یا شماره پروانه سازنده جستجو و انتخاب می نماییم. سپس یک پیامک برای سازنده ارسال می شود و پروژه در وضعیت تایید سازنده قرار می گیرد.

راهنمای تصویری انتخاب مهندس مجری یا سازنده

تایید یا عدم تایید پذیرش کار توسط مهندس مجری یا سازنده

در صورتی که به یک سازنده کاری ارجاع شده باشد، یعنی یک سازنده توسط مالک انتخاب شده باشد در اینصورت پروژه در کارتابل سازنده به آدرس https://sazandegan.tceo.ir قرار می گیرد و باید سازنده نسبت به تایید یا عدم تایید آن اقدام نماید. سازنده پس از ورود به سامانه و در قسمت پروژه های در حال ثبت ، پروژه مورد نظر را انتخاب و از طریق دکمه منو با کلیک بر روی گزینه تایید یا عدم تایید سازنده، فرم مربوطه ظاهر می شود. در این مرحله مهندس مجری یا سازنده نسبت به تایید یا عدم تایید کار اقدام می نماید. سپس یک پیامک برای مالک یا متقاضی مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش انجام کار توسط سازنده ارسال می شود.

سازندگان محترم باید توجه داشته باشند در صورتی که فرم خود اظهاری خود را تایید نکرده باشند امکان تایید پروژه برای آنها وجود نخواهد داشت. برای تکمیل فرم خود اظهاری باید به منوی پروژه ها رفته و بر روی گزینه ثبت خود اظهاری کلیک کنند. در صورتی که سوابق پروژه ها و ظرفیت درست باشد بر روی دکمه تعهد خود اظهاری کلیک می کنیم. با انجام این کار تایید سازنده برای پروژه جدید امکان پذیر خواهد بود.

راهنمای تصویری تایید یا عدم تایید پذیرش کار توسط سازنده یا مهندس مجری

ثبت درخواست خروج از ظرفیت توسط مهندس مجری یا سازنده

سازندگان می توانند با توجه به شرایط پروژه نسبت به انصراف و ثبت درخواست خروج از ظرفیت در سامانه سازندگان به آدرس https://sazandegan.tceo.ir اقدام نمایند. برای اینکار ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود به کارتابل خود وارد می شویم. در قسمت پروژه های درحال ثبت یا در حال اجرا پروژه مورد نظر را انتخاب می نماییم. و در منوی پروژه ها بر روی گزینه درخواست خروج از ظرفیت کلیک می نماییم. گزینه ایجاد را انتخاب نموده سپس اطلاعات فرم ظاهر شده را تکمیل می نماییم و سپس بر روی دکمه ثبت اطلاعات کلیک می نماییم.

راهنمای تصویری ثبت درخواست خروج از ظرفیت توسط مهندس مجری یا سازنده

ثبت گزارشات مرحله ای توسط مهندس مجری یا سازنده

برای ثبت گزارشات مرحله ای توسط سازندگان ابتدا در سامانه سازندگان به آدرس https://sazandegan.tceo.ir اقدام می شویم. سپس با نام کاربری و کلمه عبور خود به کارتابل خود وارد می شویم. در قسمت پروژه های در حال اجرا پروژه مورد نظر را انتخاب می نماییم و بر روی منوی پروژه کلیک می نماییم. در منوی ظاهر شده ثبت گزارشات مرحله ای را انتخاب می نماییم. جزئیات کامل ثبت گزارشات مرحله ای توسط مهندس مجری یا سازنده در فیلم راهنمای زیر نشان داده شده است.

راهنمای تصویری ثبت گزارشات مرحله ای توسط مهندس مجری یا سازنده

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با پشتیبانی
Scan the code