فهرست بستن

معرفی سامانه

در این سامانه سازندگان می توانند کلیه امورات خود در ارتباط با یک پروژه را انجام دهند در مرحله ی ثبت سازنده اموراتی مانند تایید و عدم تایید کار توسط سازنده ،آپلود قراردادها فراهم شده است و در مرحله ی اجرای عملیات ساختمانی امکان ثبت گزارشات مرحله ای سازندگان برای کلیه مراحل ساختمانی از شروع عملیات تا پایان عملیات ساخت وجود دارد. به گونه ای که برای هر مرحله طبق درخواست سازنده، درخواست بازدید ناظر و تاییدیه ناظر و بازرسان در نظر گرفته شده است. کلیه ذینفعان پروژه ها اعم از سازندگان،ناظران،مالکان،مدیران سازمان و کارشناسان قادر به مشاهده اطلاعات این گزارشات هستند و هر کدام با توجه به مسئولیت های خود در قبال پروژه می توانند نسبت به انجام امور مربوطه اقدام نمایند.سامانه به گونه ای طراحی شده است که تغییر مراحل و محتوا به آسانی توسط کارشناسان امکان پذیر می باشد و همچنین امکان ثبت خروج از ظرفیت توسط سازنده و تعویض سازنده تمدید قرارداد در مرحله ی اجرای عملیات ساختمانی وجود دارد.

نحوه ورود به سامانه

برای ورود به سامانه ابتدا باید مرورگر را ( Firefox – Chrome ) باز نموده و سپس در نوار آدرس ، آدرس https://sazandegan.tceo.ir را تایپ نموده و کلید Enter را فشار دهید که بلافاصله صفحه ای باز می شود.

در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید نام کاربری و کلمه عبور همان نام کاربری و کلمه عبوریست که در سامانه کنترل ظرفیت، صلاحیت و ثبت قرارداد به کاربران تخصیص داده شده است اگر برای اولین بار به این سامانه لاگین می کنید بصورت پیشفرض نام کاربری و رمزعبور کدملی شماست.

قابل توجه سازندگان حقیقی و حقوقی ( ثبت گزارشات مرحله ای )

از این پس ملزم به ارائه گزارشات مرحله ایی پروژه از طریق سامانه می باشند و بدون گزارش نویسی هرگونه اقدام نظیر خروج از ظرفیت و تعویض مجری امکان پذیر نمی باشد امکان گزارش نویسی در سامانه جدید (sazandegan.tceo.ir) موجود است.

دفترچه اطلاعات فنی و ملکی ساختمان و صدور شناشنامه فنی و ملکی

در راستای تسهیل و تسریع در صدور دفترچه شناسنامه فنی و ملکی ساختمان ، سازندگان و ناظران محترم می توانند از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ از طریق کارتابل خود نسبت به تکمیل دفترچه اطلاعات فنی و ملکی ساختمان و ارسال مدارک پیوست اقدام نمایند. بدیهی است که بعد از تاریخ فوق از تحویل و دریافت دفترچه اطلاعات فنی و ملکی بصورت حضوری خود داری می شود. (مشاهده فایل ضمیمه)

دفترچه راهنمای ثبت اولیه و انتخاب سازنده توسط مالک

مالکان و کارفرمایان محترم: قبل از ثبت اولیه و انتخاب سازنده ذیصلاح مربوط به پروژه‌های خود در سامانه سازندگان، ابتدا دفترچه راهنمای مربوطه (فایل پیوست) را مطالعه نمائید.

برای مشاهده راهنمای جامع سامانه سازندگان اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با پشتیبانی
Scan the code